Politica de Confidențialitate  

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Dreptul dumneavoastră la intimitate și viață privată reprezintă pentru noi o prioritate și suntem în permanență angajați în îmbunătățirea continuă a modului în care protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal.

INFORMAȚII PRELIMINARE
Confidențialitatea, integritatea și securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă pilonii primordiali când implementăm măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru ca drepturile dvs. să fie respectate.
Prezenta politică de confidențialitate (denumită în continuare „Politică de Confidențialitate”) pune în aplicare principiul transparenței și descrie modalitățile prin care se realizează operațiunile de colectare, utilizare, diseminare, stocare și eliminare a datelor dumneavoastră cu caracter personal de către CAMBRIDGE STAR SRL, cu sediul în lași, Str. Gh. Săulescu, nr 43, camera 1, et. 3, ap. 7, jud. lași, punct de lucru Botoșani, str. 1 Decembrie nr 27, jud. Botoșani având CUI RO 33647748; J22/1531/2014 (denumită în continuare „Cambridge” sau „noi”), în calitate de operator de date cu caracter personal, în legătură cu (i) accesul la și utilizarea website-ului disponibil la adresa URL https://cambridgestar.ro/ (denumit în continuare „site”), precum și în legătură cu (ii) prestarea serviciilor noastre prin intermediul și în afara acestuia (denumite în continuare „Serviciile”).

DESCRIEREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM, SCOPURILE ȘI TEMEIURILE LEGALE ALE PRELUCRĂRII

1. Date personale utilizate în cadrul site-ului
Funcționarea site-ului este asigurată cu ajutorul unor sisteme informatice și a module software care obțin, în mod general, unele date cu caracter personal; transmiterea acestor date este realizată în mod implicit pentru ca protocoalele de comunicare online să întoarcă rezultate optime de utilizare a site-ului.
Aceste informații nu sunt colectate pentru a fi asociate unor persoane identificate, însă, datorită naturii lor, pot permite, prin prelucrarea și integrarea cu anumite date stocate de terți, identificarea utilizatorilor. Aceste informații includ adresele IP, ora solicitării, metoda folosită pentru a trimite cererea la server, mărimea fișierului obținut în răspuns, precum și alți parametri referitori la sistemul de operare al utilizatorului.
În măsura în care aceste informații duc la identificarea unui utilizator, prevederile acestei Politici de Confidențialitate devin aplicabile.


2. Date personale furnizate în cadrul site-ului
a. Date despre cont – pentru a utiliza anumite caracteristici specifice din cadrul site-ului (participarea la cursuri/ examene/ tabere de vară de limba engleză sau germană organizate de noi), trebuie să creați un cont de utilizator. Când vă creați sau vă actualizați contul, colectăm și stocăm datele pe care le furnizați, precum adresa dvs. de e-mail, adresa de domiciliu, tip cursant (adult sau minor), nume și prenume cursant/ nume și prenume părinte sau tutore legal. În cazul în care avem de a face cu un minor, contul va fi gestionat de părinte/ tutor legal;
b. Date pentru înscrierea în anul școlar – prin intermediul unui formular se colectează date cu caracter personal necesare pentru înscrierea în anul școlar de cursuri în limba engleză/ germană pentru copiii din mediul școlar. Astfel, pentru a putea derula activitățile preconizate cu fiecare dintre cei înscriși, vom colecta date cu caracter personal, în speță: nume, prenume elev, data nașterii, școala la care desfășoară activitatea școlară normală, clasa, orașul, telefon părinte, email părinte;
c. Date pentru testările gratuite care pot conduce la cursuri de limbă engleză/ germană pentru copii, organizate de noi – prin intermediul unui formular se colectează date cu caracter personal necesare pentru derularea activității de testare gratuită a persoanei vizate care dorește să participe la un curs de limbă engleză/ germană. Astfel, pentru a stabili nivelul de cunoștințe și de încheierea unui contract de prestări servicii (cursuri de limbă engleză/ germană) vom avea nevoie de următoarele date: nume și prenume minor, data nașterii, școala, clasa, nume și prenume părinte/ tutore legal, telefon părinte, e-mail părinte;
d. Obținerea unui loc în tabere de vară organizate de noi – poți achiziționa un loc în tabăra de vară organizată de noi prin punerea în coș a produsului ales. Pentru finalizarea comenzii și eliberarea facturii fiscale avem nevoie de numele și prenumele persoanei care accesează acest serviciu, adresa, telefonul și email-ul. Plățile sunt procesate de procesatorul de plăți sau prin transfer bancar direct. Nu obținem date financiare de la persoanele vizate, acestea fiind procesate strict de procesatorul de plăți sau unitatea bancară prin care se face transferul bancar direct.
e. Concursuri, premii, promoții, chestionare: este posibil să vă invităm să completați un chestionar sau să participați la o promoție (precum un concurs, concursuri cu premii sau o provocare), fie prin intermediul site-ului propriu, fie prin intermediul unei platforme terțe. Dacă participați, vom colecta și vom stoca datele pe care le furnizați ca parte din participare, cum ar fi numele, adresa de e-mail, data nașterii sau numărul de telefon. Datele respective sunt supuse prezentei Politici de confidențialitate, cu excepția cazului în care se specifică altfel în regulile oficiale ale promoției sau în altă politică de confidențialitate. Datele colectate vor fi utilizate pentru a administra promoția sau chestionarul, inclusiv pentru anunțarea câștigătorilor și distribuirea recompenselor. Pentru a primi o recompensă, s-ar putea să vi se solicite să ne permiteți să postăm în mod public unele dintre informațiile despre dvs. (de exemplu pe o pagină cu câștigătorii). Atunci când utilizăm o platformă terță pentru a administra un chestionar sau o promoție, se va aplica politica de securitate a terțului.
Datele enumerate mai sus sunt stocate de către noi și asociate cu contul dvs.

3. Scopul și temeiul prelucrării
Utilizăm aceste date numai pentru a obține informații statistice anonime privind utilizarea site-ului, pentru a verifica funcționarea corectă a acestuia și pentru a putea beneficia de produsele oferite ca și client în cadrul Cambridge.
• Pentru construcția și funcționalitatea site-ului, temeiul legal de prelucrare a datelor dvs. este dat de îndeplinirea îndatoririlor legale referitoare la aspectele de securitate a sistemelor noastre, conform art. 6 alin. (1), lit. c) din Regulamentul U.E. 679/2016 și art. (3) din Legea 506/2004;
• Pentru exploatarea site-ului, temeiul legal de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal este constituit de executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract, conform art. 6 alin. (1), lit. b) din Regulamentul U.E. 679/2016;
• Pentru furnizarea ultimelor noutăți privind produsele și serviciile prezentate prin intermediul site-ului, solicitarea de informații suplimentare prin formularul de contact și transmiterea sugestiilor dvs, cât și în relație cu terții, temeiul legal de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal este îndeplinit prin obținerea consimțământului dvs. explicit, informat și liber exprimat, în baza art. 6, alin. (1), lit. a) și cu respectarea cerințelor privind consimțământul, cuprinse la art. 7 și 8 din Regulamentul U.E. 679/2016.


4. Cumpărături online
În cadrul site-ului nostru vor fi puse la dispoziția vizitatorului/ cumpărătorului două variante prin care să poată comanda produsele dorite:

4.1. Comanda cu crearea unui cont de client
Pentru furnizarea produselor/ serviciilor noastre prin intermediul site-ului și oferirea de ajutor în folosirea acestuia, cumpărătorul va avea posibilitatea de a crea un cont de client, odată cu lansarea primei sale comenzi.
Modulul contului de client prelucrează date cu caracter personal, după cum urmează:
• Familie – subsecțiune în care persoana care deține contul poate să adauge aplicanți (minori), unde vor fi colectate numele și prenumele, email, telefon, tip cursant (adult sau minor), data nașterii și statusul contului;
• Rezultate – subsecțiune în care clientul poate să-și vadă rezultatele obținute la diferite cursuri la care s-a înscris;
• Fișa cursant – subsecțiune în care clientul își poate vedea detaliile privind datele personale;
• Detalii plăți – subsecțiune în care clientul poate vedea toate plățile făcute către noi;
• Cursuri recomandate – subsecțiune unde clientul poate vedea toate tipurile de servicii oferite de noi cu posibilitatea de a selecta unul sau mai multe astfel de servicii. După selectare se va direcționa către plata serviciului respectiv cu colectarea datelor personale pentru întocmirea facturii fiscale (nume, prenume, adresă, e-mail, telefon). Plățile sunt procesate de procesatorul de plăți sau prin transfer bancar direct. Nu obținem date financiare de la persoanele vizate, acestea fiind procesate strict de procesatorul de plăți sau unitatea bancară prin care se face transferul bancar direct.
4.2. Plata unui curs organizat de noi poate fi efectuată și prin secțiunea plata cu cardul unde pentru procesarea acesteia va trebui să completați numele cursantului/ ți-lor și suma de plată aferentă. Prelucrarea datelor financiare se face de către procesatorul de plăți.

4.3. Emiterea facturii
Atunci când utilizați site-ul, vom emite facturi pentru achiziționarea produselor/ serviciilor comandate. În acest caz, vă prelucrăm prenumele, numele, adresa poștală și adresa de e-mail în cazul persoanelor fizice.


5. Contactarea Cambridge de către dumneavoastră și oferirea de asistență
Aveți posibilitatea de a ne contacta în diferite moduri: prin e-mail, prin telefon, prin formular de contact sau prin chat. În acest caz, vom putea prelucra următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, e-mail, telefon și orice alte informații pe care le furnizați de bunăvoie în momentul în care ne contactați. Vă recomandăm să ne furnizați doar informații ce ne sunt necesare pentru a vă putea ajuta cu soluționarea solicitării dvs.


6. Feedback
Aveți posibilitatea de a vă exprima opinia în legătură cu experiența dvs. în cadrul site-ului, în cadrul cursurilor urmate cu colectivul nostru etc și de a ne sugera îmbunătățiri ale acestuia. Datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate cu acest prilej se vor rezuma la: e-mail și orice alte informații pe care le furnizați de bunăvoie în momentul în care ne dați feedback-ul.
Totodată, când utilizați funcționalitatea de Feedback, aveți posibilitatea de a ne da acces la datele de navigare ale sesiunii dumneavoastră (colectate în mod anonim și numai în cazul în care ați agreat la utilizarea cookie-urilor de analiză). În acest caz, datele respective (anonime până la momentul respectiv) vor fi asociate cu dumneavoastră și vor deveni date cu caracter personal.


7. Contactarea clienților de către specialiștii noștri
Pe parcursul furnizării serviciilor noastre vom utiliza adresa de e-mail, numărul de telefon, nume, prenume pentru a vă notifica cu privire la aspecte legate de executarea contractului dintre noi și dumneavoastră, de exemplu, aspecte ce țin de utilizarea site-ului, de comunicare a unor eventuale informații suplimentare privind cursurile/ examenele sau alte produse furnizate prin intermediul site-ului, de eventuale probleme tehnice, etc.


8. Comunicări comerciale
Aveți posibilitatea de a opta pentru primirea de comunicări comerciale prin intermediul e-mail-ului.
Dacă optați pentru primirea de astfel de mesaje comerciale, vă vom trimite recurent informații despre activitățile și promoțiile Cambridge, numai în baza consimțământului dvs. aprioric consemnat.
Puteți revoca acordul exprimat în orice moment și fără costuri, prin utilizarea link-ului de dezabonare indicat în fiecare comunicare comercială.
De asemenea prin link-urile din site se poate ajunge la anumite platforme de social media:
• Facebook – https://www.facebook.com/cambridgestarbotosani;
• Instagram – https://www.instagram.com/cambridgestar.ro/?next=%2F ;
unde se găsesc anumite noutăți privind serviciile oferite, cursuri organizate, evenimente, etc, cu respectarea confidențialității datelor celor care sunt prezenți.


FURNIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Noi suntem atenți să menținem respectarea principiului minimizării datelor, însă trebuie să cunoașteți că puteți refuza să furnizați anumite date cu caracter personal (indicate mai sus) dar, într-un astfel de caz, este posibil să nu puteți beneficia de anumite servicii specifice raportului contractual descris în această Politică de Confidențialitate.


PRELUCRAREA AUTOMATĂ A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi prelucrate în vederea generării unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată care ar urma să producă efecte juridice asupra dumneavoastră sau să vă afecteze într-o măsură semnificativă.


DURATA DE PRELUCRARE
Intenționăm să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este necesar, în conformitate cu Nomenclatorul Arhivistic Național și cu Nomenclatorul Arhivistic Intern.
Ca regulă, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe durata existenței contului pe care l-ați deschis în site-ul nostru.
În situația în care sunteți de acord ca datele dumneavoastră să fie folosite în scopuri de marketing direct, vă informam că perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal este de 3 ani. Prelucrarea va înceta imediat ce va exercitați dreptul de opoziție sau vă retrageți consimțământul (dat fiind ca aceste prelucrări se întemeiază exclusiv pe consimțământul dumneavoastră). Vom desfășura periodic sesiuni de revizuire a datelor personale prelucrate în vederea asigurării faptului ca datele sau anumite categorii de date personale prelucrate nu sunt păstrate mai mult timp decât sunt efectiv necesare.
În anumite circumstanțe, este posibil să păstrăm datele cu caracter personal pentru perioade mai lungi de timp, de exemplu în cazul în care suntem obligați să facem acest lucru în conformitate cu cerințele legale, de reglementare, fiscale sau contabile.
Totodată, am putea păstra datele cu caracter personal pentru perioade mai îndelungate de timp, astfel încât să avem o evidență exactă a raporturilor dumneavoastră cu noi în cazul oricăror plângeri sau dacă apreciem în mod rezonabil că există o perspectivă de litigiu legată de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.


TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Putem transfera date cu caracter personal, în măsura în care acest lucru este necesar, următoarelor categorii de destinatari:
• parteneri contractuali;
• subcontractanți;
• servicii de IT și mentenanță software / hardware;
• autorități publice, instanțe de judecată sau arbitrare, precum și autorități competente să cerceteze săvârșirea de fapte penale.
Acești destinatari pot fi situați în Uniunea Europeană și/ sau în Zona Economică Europeană. În cazul în care destinatarii sunt situați în afara Uniunii Europene și a Zonei Economice Europene, inclusiv în țări care nu sunt recunoscute ca asigurând un nivel adecvat de protecție, transferul datelor cu caracter personal se efectuează doar dacă există garanții adecvate, în conformitate cu legea aplicabilă. În acest sens, ne bazăm pe mai multe garanții, precum clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană.
Puteți primi de la noi o listă de destinatari din țări terțe, precum și o copie a dispozițiilor convenite care asigură un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal. Pentru orice solicitare în acest sens, vă rugăm să ne contactați la datele de contact menționate mai jos.


SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi. Prin urmare, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate prin aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal, precum limitarea accesului la datele cu caracter personal, criptarea sau anonimizarea datelor cu caracter personal, stocarea pe medii securizate. Cu toate acestea, în ciuda eforturilor depuse, nu putem garanta întotdeauna eficiența măsurilor de securitate implementate, și prin urmare, nu putem garanta în orice moment securitatea datele cu caracter personal.


DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


Drepturile dumneavoastră
În conformitate cu legislația aplicabilă, beneficiați de următoarele drepturi:


Dreptul de acces: Aveți dreptul de a obține confirmarea de la noi că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de noi, precum și informații privind specificul prelucrării precum: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor cu caracter personal, perioada pentru care datele cu caracter personal sunt păstrate, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, drepturilor dumneavoastră, dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere, de unde am obținut datele cu caracter personal.


Dreptul la rectificare: Aveți posibilitatea de a solicita rectificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, cu condiția să fie respectate cerințele legale aplicabile. În eventualitatea unor erori, după notificare, vom corecta imediat datele dumneavoastră cu caracter personal.


Dreptul la ștergere: În anumite cazuri, aveți posibilitatea de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (ii) ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și noi nu mai putem prelucra datele cu caracter personal în baza altor temeiuri legale; (iii) datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; (iv) dați curs unui drept legal de a vă opune. Nu vom putea da curs solicitării dumneavoastră de ștergere în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru respectarea unei obligații legale, sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. De asemenea, există alte și circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm această solicitarea de ștergere a datelor cu caracter personal.
Restricționarea prelucrării: Puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele situații: (i) în cazul în care contestați corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor cu caracter personal în cauză; (ii) în cazul în care prelucrarea este ilegală, și vă opuneți ștergerii datelor cu caracter Personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) în cazul în care nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru o acțiune în instanță; (iv) în cazul în care v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime ca operator prevalează asupra celor ale persoanei vizate. Putem continua să folosim datele cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care: (i) avem consimțământul dumneavoastră; (ii) pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau (iii) pentru a proteja drepturile unei alte altei persoane fizice sau juridice.


Dreptul la portabilitatea datelor: În măsura în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în baza consimțământului dumneavoastră sau pentru executarea contractului și prelucrarea se face prin mijloace automate, aveți dreptul ca datele dumneavoastră cu caracter personal să vă fie furnizate într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date cu caracter personal altui operator. Acest drept nu afectează în mod negativ drepturile și libertățile celorlalți.


Dreptul la opoziție: În anumite situații, precum atunci când prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza unui interes legitim, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi. În caz de opoziție nejustificată, Cambridge Star SRL este îndreptățită să prelucreze în continuare datele cu caracter personal.


Dreptul de a vă opune primirii de mesaje comerciale: De asemenea, vă puteți opune la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopul trimiterii de mesaje comerciale.
Revocarea consimțământului: În măsura în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră, puteți revoca oricând consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia.


Dreptul de a nu fi supus unor decizii individuale: În anumite circumstanțe aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice în privința dumneavoastră sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Acest drept nu este aplicabil în cazul în care decizia: (i) este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi; (ii) este autorizată de lege care prevede și garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dumneavoastră; (iii) are la bază consimțământul dumneavoastră explicit.


Dreptul de a vă adresa autorității de supraveghere: Aveți dreptul de a depune o plângere înaintea Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”) în legătură cu orice încălcare a drepturilor dumneavoastră privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Datele de contact ale ANSPDCP sunt: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336 București, Romania; e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.


Exercitarea drepturilor dumneavoastră
Responsabilul cu protecția datelor (DPO) are rolul de a facilita comunicarea dintre dvs., noi și Autoritatea Națională de Supraveghere (ANSPDCP), fiind o prelungire a ANS în activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal a operatorului de date, pentru respectarea cerințelor GDPR. Apelați cu încredere la expertiza lui, în apărarea dreptului dvs. la intimitate și viață privată în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, la adresa de e-mail dpo@twinklestar.ro și la telefon: 0799.177.077
Verificarea identității: Acordăm cea mai mare atenție confidențialității tuturor datelor cu caracter personal și ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea în cazul în care faceți o cerere cu privire la datele cu caracter personal.
Taxe: Ca regulă, vă puteți exercita drepturile dumneavoastră în mod gratuit. Cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă rezonabilă în cazul în care cererile dumneavoastră sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv.
Timp de răspuns: Depunem tot efortul pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră în cel mult o lună de la primirea solicitării. Această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor, caz în care vă vom informa cu privire la orice astfel de prelungire și cu privire la motivele întârzierii.


CONTACT
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Politică de Confidențialitate sau la implementarea acesteia, ne puteți contacta prin mail la  dpo@twinklestar.ro și la telefon 0799.177.077.

FORMULAR ÎNSCRIERE

ESSENTIAL ENGLISH

FORMULAR ÎNSCRIERE

YOUNG STARS

FORMULAR ÎNSCRIERE

LET'S PLAY

FORMULAR ÎNSCRIERE

LITTLE STARS

FORMULAR ÎNSCRIERE

TINY STARS

Înscriere an școlar 2022 - 2023

Formular înscriere tabără

Formular înscriere tabără